czwartek, 9 kwietnia 2015

#071. przepraszam

przyszedł taki okres w moim życiu, wreszcie, kiedy wszystko układa się wspaniale.
zastanawiałam się jak to nazwać. czy może jestem już zbyt szczęśliwa, żeby tutaj pisać? to miejsce ma swoją magię, klimat, tajemnice, jest moim schronem. ale póki nic mi nie grozi ze strony świata, miłości i mego mózgu, przed czym mam się chronić? czas spędzam produktywnie, nie martwcie się. zdrowie również mi dopisuje.
nie usunę bloga nigdy, będę tu zaglądać, czasem napiszę.
ale nic na siłę.

ale
co się zmieniło od ostatniego napisania?

mam już 17 lat, a za sobą 409 dni ciągłego szczęścia
dziękuję
kocham swoje życie

motywacja
chęć
zapał
świadomość własnej wartości
plany na przyszłość
brak ciągłych chorób

dziękuję Ci losie

a Ciebie kocham
tak, Ciebie
mendo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz