niedziela, 26 stycznia 2014

#042. wyzwanie trzydziestu piosenek

znalezione w internecie, postanowiłam, że warto spróbować, żeby odwrócić swoją uwagę od szarej, zimnej i ciężkiej codzienności :) i chociaż w oryginale jest to wyzwanie na trzydzieści dni, a piosenki upublicznia się na fejsie, ja postanowiłam trochę to skrócić w czasie. no i dodałam trochę od siebie :)
1 – Moja ulubiona piosenka 2 – Piosenka, której nie lubię 3 – Piosenka, która poprawia mi humor 4 – Piosenka, która mi humor psuje 5 – Piosenka, która mi kogoś przypomina 6 – Piosenka związana z miejscem 7 – Piosenka związana z wydarzeniem 8 – Piosenka, do której znam cały tekst 9 – Piosenka wołająca do tańca 10 – Piosenka, która mnie usypia 11 – Piosenka mojego ulubionego zespołu 12 – Piosenka zespołu, którego nie trawię 13 – Piosenka związana z czasem 14 – Piosenka, o którą by mnie nie podejrzewano 15 – Piosenka, która mnie opisuje 16 – Piosenka, którą się przejadłem 17 – Piosenka, którą często słyszę w radio 18 – Piosenka, którą chciałbym usłyszeć w radio 19 – Piosenka z mojego ulubionego albumu 20 – Piosenka, której słucham gdy jestem zły 21 – Piosenka, której słucham, gdy jest dobrze 22 – Piosenka, której słucham, gdy jest smutno 23 – Piosenka na mój ślub 24 – Piosenka na moją imprezę 25 – Piosenka, która mnie rozbraja 26 – Piosenka, którą umiem grać 27 – Piosenka, którą chciałbym umieć grać 28 – Piosenka, która mnie uspokaja 29 – Piosenka z mojego dzieciństwa 30 – Moja ulubiona piosenka sprzed roku 31 - Piosenka, którą poznałam niedawno 32 - Piosenka z filmu 33 - Ulubiona piosenka, która jest coverem 34 - Piosenka, którą pokazali mi rodzice 35 - Piosenka, którą znają moi dziadkowie

a więc, zacznijmy słuchanie muzyki :)

1 – Moja ulubiona piosenka
ostatnimi czasy jestem w niej zadurzona po uszy, naprawdę.

2 – Piosenka, której nie lubię
drażni mnie ostatnio. btw, lepsza jakość nie chce się wklikać.

3 – Piosenka, która poprawia mi humor
wystarczy tytuł (:

4 – Piosenka, która mi humor psuje
każda Biebera.

5 – Piosenka, która mi kogoś przypomina
jego..

6 – Piosenka związana z miejscem
pamiętam to! wakacje 2012, siedzenie na balkonie, chyba na 4 piętrze. piwo i wyborowe towarzystwo. no i przekłuwanie mojej kuzynki.

7 – Piosenka związana z wydarzeniem
również z nim, olaboga.

8 – Piosenka, do której znam cały tekst
dokładnie tak.

9 – Piosenka wołająca do tańca
a raczej do kręcenia głową, przez co potem kark boli..

10 – Piosenka, która mnie usypia
uwielbiam przy tym zasypiać.

11 – Piosenka mojego ulubionego zespołu
happysad, oh tak!

12 – Piosenka zespołu, którego nie trawię
co prawda to nie zespół, ale tego nie trawię.

13 – Piosenka związana z czasem
moje pierwsze skojarzenie.

14 – Piosenka, o którą by mnie nie podejrzewano
w sumie to nie mam pojęcia (:

15 – Piosenka, która mnie opisuje
może trochę...

16 – Piosenka, którą się przejadłem
piękna, ale po ostatnich przeżyciach sprawia ból.

17 – Piosenka, którą często słyszę w radio
nie słucham radia, nie mam pojęcia..
ale wstawię tą, bo jest świetna:

18 – Piosenka, którą chciałabym usłyszeć w radio
jest niesamowicie pozytywna!

19 – Piosenka z mojego ulubionego albumu
z albumu Mezmerize.

20 – Piosenka, której słucham gdy jestem zły
przy odrobinie szczęścia niczego nie niszczę.

21 – Piosenka, której słucham, gdy jest dobrze

22 – Piosenka, której słucham, gdy jest smutno
Burzum jest cudowny i pomaga rozproszyć mętlik w głowie.

23 – Piosenka na mój ślub
piękna. i prawdziwa.

24 – Piosenka na moją imprezę

25 – Piosenka, która mnie rozbraja
szkoda, że nie byłam na ich koncercie.

26 – Piosenka, którą umiem grać
taaaaka trudna.

27 – Piosenka, którą chciałabym umieć grać
bo jest piękna.

28 – Piosenka, która mnie uspokaja
poznałam ją całkiem niedawno.

29 – Piosenka z mojego dzieciństwa
szalałam na jej punkcie!

30 – Moja ulubiona piosenka sprzed roku
w sumie nadal ją lubię.

31 - Piosenka, którą poznałam niedawno
a jak poprawia humor!

32 - Piosenka z filmu
z ulubionej bajki siostry.

33 - Ulubiona piosenka, która jest coverem
cover ulubionej ;)

34 - Piosenka, którą pokazali mi rodzice
muzyka dzieciństwa.

35 - Piosenka, którą znają moi dziadkowie
albo coś Presleya...?

to by było na tyle. miłego słuchania! 
ah, nominuję każdego, kto chciałby spróbować, można odświeżyć sporo świetnych kawałków. no i Uliczkę, coby napisała wreszcie dłuuugą notkę <3

    1 komentarz:

    1. hm, widziałam to już u kilku osób i też chciałam!
      haha "każda Biebera" - jak u mnie haha :D

      OdpowiedzUsuń