wtorek, 30 lipca 2013

#009. piosenkowe mądrości



pisałam już, że akurat w moim życiu nawet się układa, mimo tego pobytu w szpitalu, więc nie mam za bardzo na co narzekać. całe dnie spędzam przed laptopem, z filmami, facebookiem, muzyką i grami. i czasami z nosem w focusie. milutko tak nawet poleniuchować.
słuchając tak muzyki, mogę dojść do paru bardzo ważnych rzeczy, mianowicie: że ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamypoza tym: i wiem, że w życiu piękne są tylko chwiledodam jeszcze, że: Kocham Cię, już wiem! no i: nic nie zmieniać, tak jak jest, jest dobrze..
takie tam, kilka życiowych prawd. jak już dzielę się tak muzyką, to podzielę się paroma innymi, bardzo, według mnie, wartościowymi, ukochanymi piosenkami:
poza tym są to moje ulubione nuty. tylko, że przy większości z nich płaczę jak bóbr.
muzyka znaczy dla mnie naprawdę dużo. słucham również większości jej odmian, jeśli coś po prostu wpada mi w ucho, to często po nie długim czasie ląduje na mojej playliście. poczynając od muzyki klasycznejpoezji śpiewanejreggaerapu, idąc poprzez soulR&Bmuzykę filmową, hard rockpolski rockten zagranicznypunk, odmiany metalu, takie jak folk metalindustrial metalheavy metalthrash metalmelodic death metal. jest tego generalnie sporo, czyż nie :)?
zabiłam trochę nudę tym postem, podeślę jeszcze  i  piosenkę, czyli kolejne ważne dla mnie utwory, które mają swoje wyjątkowe miejsce w mojej głowie.
eeh, ale ja plotę. za dużo linków, lepiej już kliknę "opublikuj".
no to cześć <3!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz