wtorek, 3 września 2013

#011. śmiech to zdrowie

i wiesz co? zapomniałbym Ci powiedzieć - seksownie wyglądasz na wózku inwalidzkim!

śmiechoterapia - Miś wprowadza nową metodę leczenia mnie. a może po prostu On już jest taki cudowny, że uszczęśliwia Go moja radość? tak, to zdecydowanie to.
po tych chwilach, które z Nim spędzam, doszłam do jednego, bardzo pouczającego wniosku.
śmiejąc się bez przerwy dłużej niż minutę - prędzej czy później zacznę się dusić, lub zesikam się ze śmiechu. jak szczeniaczek, tyle, że one siusiają z radości.
lubię tę niezliczoną ilość ciarek na moim ciele, kiedy słyszę Jego czułe szepty do uszka.

mamy stado dzieci, a mała Ulcia kiwała dzisiaj do tatusia, ale ją zmiażdżyłam.
wygrałam dzisiejszy dzień. wygrałam życie, bo mam Go :D!

Stoned Jesus - I'm The Mountain to bardzo fajna nuta, a Smętarz dla zwierzaków to nie horror, lecz niesamowicie zabawna komedia. ale nie ma co, trochę się bałam. tylko po to, żebym mogła się mocniej przytulić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz